پاییز
تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 17:47 | نویسنده : Ali

  بی تو...

  در من... 

  پاییزی جاریست!!

برگ ریزانی... از خاطرات ِ به جا مانده از تو!!

  کهن درختانی... از عشق

که از احساس ِ انجماد ِ نبودنت

  خواب را ...آرزو می کنند!

  در من... پاییزی جاریست...

  که مهر...از آن حذف شده!

و تکرار ِ آذر و... آذر و... آذر...

  هر لحظه ...مرا به مرگ... نزدیک تر می کند

در پاییز ِ من...

  وجدانی بیدارست!

  که زاغکانش...

  رفتنت را ...به تمسخر

  قار قار می کنند

و تمام ِ امید... به بهار و آمدنت را

  در وجودم... به سیاهی می کشانند

  بی تو...

پاییز...

در من... 

جاریست!!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:25---8 بهمن 1392
like

محیا
ساعت18:04---30 دی 1392
بسیار زیبا بود

sajjad
ساعت18:26---28 دی 1392
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


باران
ساعت19:06---26 دی 1392
خیلی زود می‌فهمی

همه‌ چیز را در آغوش من جا گذاشته‌ای

مثل مسافری

که تمامِ زندگی‌اش را

در یک ایستگاه بین راهی جا می‌گذارد!

سلام علی جان خوب بود


سارا
ساعت18:31---26 دی 1392
سلام دوست گلم سایت زیبایی دارید مایل به تبادل لینک هستید؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو