شهریور
تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 2:51 | نویسنده : Ali


پاپیچ تقویم شدن بیفایده ست

ابتدای سال ات که

مقلب القلوب تنهایی باشد.. توفیری نمی کند که

شهریور دل خستگی ها با چه حالی تحویل شود..

دیگر حتی مهم نیست..، همین که مادر

نطفه نُه ماهه تنهایی ام را به ناف شهریور بسته است..

تمام زندگی ام که

صورت فلکی بی حوصلگی ها باشد...

تمام سال ام که چله نشین خزان باشد...،

شهریور.... ابتدای پائیزی می شود که چهار ماه دارد....



نظرات شما عزیزان:

Reyhane
ساعت20:24---9 آذر 1392
شايد به دليل اينكه من شهريوريم خيييييييييلي به اين نوشته علاقه دارم
همشون زيبان…
اما اين خيلي خوبه خيلي


marjan
ساعت15:52---5 شهريور 1392
ترجیح میدهم تنها باشم و با وقار تا اینکه در رابطه ای باشم که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم...

negin
ساعت13:27---3 شهريور 1392
میگی میاد اونی که رفت...از پس روزای سیاه...ساعت 25شب...روز 32 ماه!!!
مثه همیشه زیبا...


رهــــا
ساعت13:02---3 شهريور 1392
چي حس قشنگ است

وقتي از تمام انسان ها خسته شوي

و از دست آنهاشكست بخوري

رو به سوي آسمان كني وبگويي

من تنها نيستم خدا را هنوز دارم

وبگويي خدايا تو مرا كمك كن

از دست انسانهاي تو خسته شده ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو