معشوق که تو باشی!
تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 3:14 | نویسنده : Ali


تمام زندگی ام را

از حصار آغوشت جمع می کنم و

خودم را به کوچه علی چپ تنهایی می زنم..

معشوق که تو باشی

ارزش خداحافظی هم نداری..،

چه برسد به طعم بوسه هایی

که فقط خستگی هایش را مزه می کردم..

می روم تا خودم را

از آب و گل دروغ هایت در بیاورم..

بی آنکه نگران این باشم

که بی کسی با روزهایم چه خواهد کرد..

بی کسی تنها کسی را می ترساند

که راه و چاه تنهایی را بلد نباشد.. نه منی که

همیشه در ازدحام قهرمان های ورشکسته خیالت

ول میشدم به امان تنهایی..

برای تو که یک عمر قبیله ای عاشق شدی

نمی ارزد از عشق

چیزی جز لت و پارگی بند بند روحت را بفهمی..
و

برای من... می دانی

من از حال و هوای آغوش تو خوب درک کرده ام

که دست آموز تنهایی بودن

شرف دارد به شکستن غرور آغوشم

میان بوسه های شاخداری

که هر شب به خورد زهر خنده هایم می دادی..

تمام زندگی ام را جمع کرده ام..

باید از حدقه آغوشت، بیرون بزنم..

 

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت16:55---18 شهريور 1392
بابا ما عقده ای شدیم!!! این نظرای مارو تایید کنین لطفا!

ARam
ساعت11:16---18 شهريور 1392
بسیار زیبا بود

باران
ساعت11:45---17 شهريور 1392
انصاف نیست که دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی چند بار ببینی....!!!!


وآنقدر بزرگ باشد که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یکبار ببینی.....!!!


کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


negin
ساعت19:07---14 شهريور 1392
من عاشقانه میگذرم از تو...گاهی چه دلچسبه فراموشی...
باید با قرصها مهربون تر شم...بعد از تو روزی دوتا کافی نیست...
بسیار زیبا...اما بسیار تلخ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو